Naposledy hledané
   
FIREMNÍ IDENTITA - Potisky, výšivky
Firemní oděvy jsou neoddělitelnou a podstatnou částí Vaší firemní kultury a komunikace směrem k zákazníkům. V tomto pojetí je Váš oděv komunikačním médiem, demonstrujícím Vašim zákazníkům kdo jste a za co stojíte. Rádi Vám pomůžeme najít optimální formu Vašeho firemního stylu a zajistíme, aby Váš firemní oděv reprezentoval Vaši firemní image.
K označení Vaši oděvů si můžete vybrat z několika možností tisku:
K označení Vaši oděvů si můžete vybrat z několika možností tisku:
 
 Sítotisk
Sítotisk je tisková technika založená na protlačování barvy průchodnými místy obrazové šablony neboli síta, přímo do struktury textilu. Barva se protlačuje pomocí tříče přes šablonu na potiskovaný materiál. Výhoda: Odolnost proti opotřebování a námaze, tisk velkého počtu přímých barev. Nevýhoda: Téměř vždy ovlivní strukturu textilu, síta nelze archivovat, nákladný na malé série.
 Thermo transfer
Technologie, která využívá principu sítotisku, kdy se skrz šablonu (síto) netiskne přímo na textil, ale na speciální transferový papír. Takto předtištěný motiv se posléze za vysoké teploty zažehlí na potiskovaný textil. Motiv natištěný touto technologií je na pohled zajímavý, velmi příjemný na dotek, má vysoké krycí vlastnosti a velmi brilantní barevné provedení. Výhoda: Velice příjemný na omak, moderní vzhled, aplikace i na strukturovaný povrch, lze velmi dobře použít na často se opakující menší zakázky Nevýhoda: Časová náročnost při aplikaci na textil, dražší než sítotisk.
 Floková a zažehlovací fólie
Jedná se o aplikaci při které se ze speciální fólie vyřízne potiskovaný motiv, a následně se zažehlí za vysoké teploty na textil. Výhoda: Ideální varianta pro kusové zakázky. Nevýhoda: Omezená barevnost (dle dostupných fólií.), textílie musí snést teploty nutné k zažehlení fólie.
 Tepelná sublimace
Technologie neovlivňující strukturu textílie. Na speciální papír je motiv vytištěn speciálním inkoustem na počítačové velkoplošné tiskárně a přenesen v žehlícím lisu do struktury tkaniny sublimací barviva. Výhoda: Jasné a zářivé barvy, vysoká odolnost potištěné textilie. Nevýhoda: Materiál pro sublimaci musí být bílý a obsahovat minimálně 85% polyesteru.
 Foukaný flok
U této technologie se pomocí sítotisku nanese na textil tenká vrstva speciální lepidla na, kterou se následně nafouká flokový prášek, výsledný povrch působí na omak i vzhled sametově. Výhody: výsledek vypadá elegantněji a luxusněji Nevýhody: vyšší cena, vhodné spíš pro větší série, časově náročné
 Subliflock
technologie při které se požadovaný vzor natiskne flokovou folii, které se plotrem zařízne do požadovaného tvaru a při vysokých teplotách zažehlí na textil. Výsledný povrch se sametový stejně jako u všech jiných flokových technologií Výhody: ideální pro malé zakázky, možnost tisknou neomezený počet barev. Nevýhody: vyšší cena, struktura materiálu – nanesená folie je tlustá cca 0,5mm a je nad strukturou textilu.
 Subliflex
Jedná se o podobnou technologii jako subliflock, povrch není sametový ale lesklý. Výhody: ideální pro malé zakázky, možnost tisknou neomezený počet barev. Nevýhody: vyšší cena, struktura materiálu – nanesená folie je tlustá cca 0,5mm a je nad strukturou textilu.
 Výšivka
Velice dekorativní a líbivá technologie. Používá se především na reprezentativní textil a u motivů menších rozměrů. Větší rozměry do 45cm lze též vyšít, ale cena velkých výšivek značně převyšuje cenu potisku. Výhoda: Trvalá a velmi kvalitní forma označení textilu. Možnost označení nerovných materiálů. Nevýhoda: Vysoká cena rozměrných motivů.

Ceny

Ceny potisků a výšivek „šijeme“ vždy na míru zákazníkovi. Cena závisí na typu, barvě a složitosti loga, zároveň cenu také vždy ovlivňuje množství, velikost a typ produktů, na které se tiskne.
U potisků a výšivek máme vždy dvě ceny:
  • 1. Příprava nebo program – to je částka, která je účtována pouze u první zakázky. Tato cena zahrnuje přípravu a nastavení tiskařských strojů nebo vytvoření vyšívacího programu.
  • 2. Cena za samotné logo – tuto částku zaplatíte za každé logo nebo výšivku.
    V případě, že máte zájem o výšivku nebo potisk neváhejte nám zaslat nezávaznou poptávku.
    Poptávka by měla obsahovat: velikost tisku, počet barev, umístění loga na oděvu, množství a hlavně vaše logo v grafickém formátu. (ideálně Corel nebo Adobe)