Naposledy hledané
   
NÁKUPNÍ ŘÁD
Vážený zákazníku,
vítáme vás v nákupním řádu internetového velkoobchodu. Najdete zde odpovědi na všechny otázky, týkající se nákupu u nás. Nákupní proces je velmi jednoduchý a díky službě ROZŠÍŘENÁ ZÁRUKA, pro Vás zcela bez rizika, více o této službě zde. Pro úplnost uvádíme zákonem vyžadované podmínky nákupu, pamatujte však na Vaše právo vrátit nám zboží bez udání důvodu nebo požadovat vrácení rozdílu v ceně výrobku.
Pokud jste jste zde nenašli odpověď na vaši otázku, můžete se obrátit na pracovníky našeho zákaznického centra, kteří vám rádi budou nápomocni. Dotazy zasílejte na email nebo volejte na číslo +420 596 628 899.
Pokud potřebujete poradit, neváhejte se zeptat přímo nás.
 
Expedice
 Expediční a doručovací lhůta
U každé objednávky je nutné rozlišovat expediční a doručovací dobu (lhůtu).

Expediční lhůta vaší objednávky je doba, za kterou bude z naší expedice předáno přepravci vámi objednané zboží. Expediční lhůty jsou vždy uvedeny v detailním popisu zboží.

Doručovací lhůtou je míněna doba, za kterou vám přepravce doveze vámi vybrané zboží z naší expedice. Uvedená doba se liší podle jednotlivých přepravních společností. Expediční lhůty jsou vždy uvedeny v detailním popisu zboží. Na tuto dobu již nemáme vliv a za její odchylky neneseme zodpovědnost.

Pozor! V žádném případě nelze tyto dva pojmy slučovat či zaměňovat. Pokud objednáte zboží s expediční dobou do 24 hodin na dobírku, nelze očekávat, že jej do 24 hodin budete mít doručené doma, protože je nutné počítat i s určitým časem na dopravu zboží.
 Expediční lhůty
Expedice do 24 hodin a 48 hodin - zboží, o které je ze strany zákazníků největší zájem, je expedováno do 24 hodin nebo 48 hodin v závislosti na dispozicích našeho skladu. Expediční dobu 24 hodin je nutno chápat jako 1 pracovní den. Zboží objednané o víkendu nebo ve svátek bude expedováno do 24 hodin od prvního následujícího pracovního dne po svátku či víkendu.
Expedice do 1 nebo 2 týdnů - takto označené zboží získáváme od subdodavatelů nebo jej vyrábíme z materiálů, které jsou k dispozici v ČR. Pokud máte zájem o stálý odběr tohoto zboží je možné s námi dohodnout, aby bylo k dispozici v kratších dodacích lhůtách.
Expedice do 1, 2, a 3 měsíců - pokud je u zboží uvedena tato lhůta, znamená to, že toto zboží objednáváme u dodavatelů anebo jej vyrábíme až na základě vaší zákaznické objednávky. Jakmile zboží od dodavatele obdržíme, okamžitě je předáno na expedici a zasláno zákazníkům. Tato expediční lhůta je uvedena také u zahraničního zboží, které nemáme skladem a které objednáváme u našich zahraničních dodavatelů. Pokud máte zájem o stálý odběr tohoto zboží je možné s námi dohodnout, aby bylo k dispozici v kratších dodacích lhůtách.
Pozor! V žádném případě nelze tyto dva pojmy slučovat či zaměňovat. Pokud objednáte zboží s expediční dobou do 24 hodin na dobírku, nelze očekávat, že jej do 24 hodin budete mít doručené doma, protože je nutné počítat i s určitým časem na dopravu zboží.
 Překročení expediční lhůty
Ve většině případů jsme schopni stanovené expediční době dostát, v některých výjimečných případech však může dojít ke zdržení, které většinou nemůžeme z naší strany ovlivnit a které se snažíme minimalizovat.
V případě jakéhokoliv zpoždění Vás vždy budeme s předstihem informovat.
Důvodem pro překročení expediční lhůty může být:
  • chyba na straně dodavatele
  • vybrané zboží nemá skladem, ačkoliv to uvádí v informacích pro nás
  • dodavatel nedodá včas vyžádané zboží
  • dodavatel dodá omylem jiné než vyžádané zboží
  • vada na zboží, kterou jsme odhalili před expedicí zboží
 Rozdělení zásilky
Zakoupíte-li si u nás více druhů zboží s různě garantovanou expediční lhůtou zásilku vám na vaše přání rozdělíme. Nejprve vám zašleme zboží s kratší dodací lhůtou a zbylé zboží pošleme později. V případě zasílání zásilek Českou poštou nebo dopravní službou je možné se s našimi pracovníky dohodnout na jiných expedičních podmínkách - info@pracovniodevy.cz.
V případě, že na žádné z vybraného zboží nespěcháte a chcete ušetřit na poštovném, dejte nám vědět.
 Doručovací lhůta
Doprava zboží k zákazníkovi je zajišťována buď expresní balíkovou službou PPL nebo prostřednictvím České pošty.

Záruky velkoobchodu
 Rozšířená záruka - VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Svým zákazníkům nabízíme ojedinělou službu ROZŠÍŘENÁ ZÁRUKA na cenu a možnost vrácení zboží přesahující výrazně povinnosti stanovené internetovým obchodům zákonem.

„Zákazník má právo bez udání důvodu vrátit do 14 dnů veškeré zboží ze sortimentu obchodu.“

Touto mimořádně vysokou zárukou chráníme naše zákazníky, před koupí jiného zboží, než chtěli, případně pokud jim zakoupené zboží jednoduše nevyhovuje.

Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou neprodleně zaslány zpět (bankovním převodem nebo složenkou).

Podmínky pro vrácení peněz:
1. Zboží musí být neporušené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
2. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
3. Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky.
4. Vracíme vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Zásilky dobírkou nebudou přijaty.

 Rozšířená záruka - NEJLEPŠÍ CENA
Díky propracovanému systému nákupu můžeme našim zákazníkům nabízet vždy ty nejlepší ceny. Naše obchody jsou elektronicky propojeny s informačními systémy významných dodavatelů, máme tak vždy aktuální informace o dostupnosti zboží a okamžitě reagujeme na snížení cen.

“Zákazník má právo na vyrovnání pořizovací ceny v případě, že může stejné zboží jinde nakoupit levněji“

Touto mimořádně vysokou zárukou chráníme naše zákazníky, před koupí předraženého zboží.

Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží, že jej můžete pořídit někde levněji, máte možnost nás informovat a požádat o vrácení rozdílu v ceně. Peníze vám budou neprodleně zaslány zpět (bankovním převodem nebo složenkou).

Podmínky pro vrácení peněz:
1. Zákazník musí svůj nárok uplatnit do 14 dní po nákupu zboží.
2. Záruka se vztahuje na stejné nebo shodné zboží ve stejné kvalitě, materiálu, gramáži, množství, místě prodeje.
3. Zákazník musí sdělit kde je možné zboží nakoupit výhodněji a tato skutečnost musí být ověřitelná.
4. Záruka se vztahuje pouze na běžné ceny, ne na výprodejové, speciální nebo časově omezené akce.
5. Vracíme vám pouze rozdíl v ceně zboží, nikoliv poštovné a balné.
6. Rezervujeme si právo neprodávat pod výrobními náklady.
 

Akční nabídky, slevy, kupony

Firma FIBRES s.r.o. poskytuje svým zákazníkům a klientům vždy atraktivní ceny na nabízené produkty, tyto slevy dále doplňujeme celou řadou slev, akčních nabídek, slevových kuponů nebo bonus programů partnerských firem.
V zhledem ke stále atraktivnosti, všech našich cen není možné vzájemně kombinovat, žádné slevy, bonusy, dárky a kupony.
Pokud chce zákazník na nákup uplatnit osobní slevu nebo bonusový kupón, nemůže již využívat akčních nabídek k produktu nebo dárků k produktům.
Záruky na zboží
 Záruční podmínky
Firma FIBRES s.r.o. poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním listu. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta. Firma FIBRES s.r.o. se u oprávněných reklamací uplatněných v záruční době zavazuje bezplatně odstranit závady na produktech. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnou produktu, výměnou vadného dílu, případně odstraněním závady v servisním středisku.  
 Záruka se nevztahuje na škody způsobené
- neodborným použitím zařízení
- mechanickým poškozením nebo opotřebením
- živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
- jinými vnějšími vlivy (nestabilita elektrické sítě, přepěťové rázy indukované na telefonní lince nebo napájecím zdroji atd.)
 Délka záruky
Konkrétní délky záruk produktů naleznete vždy v záhlaví informace o produktu pod jeho názvem. Standardní zákonná záruční lhůta jsou 2 roky, u některých produktů může být záruční lhůta delší.
  
 Délka záruky u potisků a výšivek
Na potisk a výšivku se vztahuje záruka 6měsíců.
  
Reklamace zboží
 Důvody reklamace
Konkrétní délky záruk produktů naleznete vždy v záhlaví informace o produktu pod jeho názvem. Standardní zákonná záruční lhůta jsou 2 roky, u některých produktů může být záruční lhůta delší.
 Délka záruky
Při reklamacích zboží se řídíme platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů.

V případech, kdy jste obdrželi:
- zboží poškozené
- zboží došlo nekompletní (např. chybí důležitá součástka apod.) – Pozor, pokud si objednáte více zboží s různou dodací lhůtou, je možné, že vám byla zásilka rozdělena.
- došlo vám jiné zboží, než jste si objednali (např. došlo k záměně zásilek na naší straně) můžete tyto zásilky reklamovat.

O reklamaci informujte nejdříve naše zákaznické oddělení na e-mailové adrese info@pracovniodevy.cz nebo na telefonním čísle +420 596 628 899 a následně nám odešlete zásilku zpět s kopií faktury o zboží.

Po posouzení oprávněnosti reklamace na naší straně vám zašleme vyjádření a v případě, že bude reklamace oprávněná, zašleme vám zpět buď zboží nové, opravené nebo vám zašleme zpět vaše peníze.

Všem zákazníkům také nyní nabízíme službu ROZŠÍŘENÁ ZÁRUKA, která vám umožňuje vrátit i bez udání důvodů jakékoliv zboží do 14-ti dnů. Více o ROZŠÍŘENÉ ZÁRUCE najdete zde.
 Postup uplatnění reklamace
Pokud zjistíte, že dodané zboží má závadu nebo je po dodání poškozené, je nutné nám toto zboží zaslat k reklamaci zpět.
 Místo uplatnění reklamace
Kupující je povinen reklamované zboží zaslat nebo osobně dopravit na adresu: 

FIBRES s.r.o.
Zengrova 630/83
Ostrava-Vítkovice 703 00
Tel.: +420 596 628 899
Fax.: +420 596 628 898
Email: info@pracovniodevy.cz
 Doprava reklamovaného zboží
Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě Postup uplatnění reklamace reklamačního řádu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno (poštou nebo spediční firmou PPL).
 Reklamační řízení
Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u zasílatele. Zasílatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Reklamace přepravních služeb
 Postup uplatnění reklamace přepravních služeb
Zboží k vám může být doručováno prostřednictvím dopravců, našich smluvních partnerů, které jsme pro vás vybírali s ohledem na cenu, ale i kvalitu služeb. Přesto se může stát, že k vám zásilka přijde poškozená.

V takovém případě postupujte prosím následovně:
1. Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.
2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky.
3. Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Při balení ošetřujeme zboží velmi pečlivě, aby k vám došlo v pořádku.

V případě problému s dopravní službou PPL nebo Českou poštou, pište na adresu info@pracovniodevy.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování v našem obchodě.

Jako příjemci zásilky jste povinni si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Zasílatel je povinen takový zápis sepsat.

Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit zasílateli vznik škody bez zbytečného odkladu poté co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zásilky na telefonním čísle +420 596 628 899.

K reklamaci je ve všech případech nutné předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku a kopii faktury.
 
O službě Můj účet
Služba Můj účet slouží všem registrovaným zákazníkům, aby jim v maximální možné míře usnadnila nakupování. Pomocí této služby si můžete podle potřeby upravovat své osobní údaje, sledovat stav vašich aktuálních objednávek či pracovat s košíkem.
 Založení účtu - registrace
Registrace vám usnadní v budoucnu nákupy - nebudete už příště muset zadávat nic víc než přihlašovací jméno a heslo.

Nejste-li registrovaní, zadejte v následující částí příslušné údaje pro registraci. Povinné položky, které je nutné vyplnit, jsou označeny hvězdičkou „*“. Na vstupním formuláři si zvolte přihlašovací jméno a heslo. Potvrzení přihlašovacího jména a hesla vám zašleme automaticky na uvedený e-mail. Po registraci můžete pokračovat v procesu objednávky. Ochrana osobních údajů.

Registraci je nutno provést pouze jednou, a to při prvním nákupu. Zadáte svá data a tím vznikne váš účet. Osobní údaje si nadále ochráníte přihlašovacím jménem (povinně Vaším e-mailem) a heslem. K přihlášení pak dochází vždy, když uzavíráte objednávku. Jde v podstatě o něco podobného, jako byste stvrzovali objednávku podpisem. Přihlášením je myšleno zadání jména (Vaší emailové adresy) a hesla - ostatní údaje systém vyhledá v databázi, kde jsou uloženy od vaší první registrace. Není tedy nutné opakovaně zadávat všechna data potřebná k nákupu.

 Zapoměli jste heslo
V případě, že jste zapomněli své heslo, pošleme Vám ho na e-mail, který nám zadáte ve formuláři, na který se dostanete kliknutím v příslušném textu. Před odesláním hesla je nutno odpovědět na kontrolní otázku. E-mail se musí shodovat s adresou zadanou v registraci.

Práce s účtem
 Sledování objednávek a nákupního košíku
Důležitou součástí služby Můj účet je možnost sledování vašich objednávek, jejich detailů i historie a stavu nákupního košíku. V záložce Stav objednávek najdete kompletní přehled uskutečněných objednávek včetně jejich stavu. Při kliknutí na číslo objednávky se dostanete do detailu ojednávky, kde můžete nalézt důležité údaje např. o čísle vaší zásilky u přepravních společností.
V záložce nákupní košík pak můžete zkontrolovat stav vašich přpravených nákupů a podle potřeby je měnit, tj. vyjímat či přidávat zboží do košíku.
 Změna registračních údajů
Pomocí služby Můj účet si můžete upravovat vaše osobní údaje z registrace podle aktuálního stavu a potřeby. Zde si také můžete nastavit nové heslo pro přihlašování
 Přidat k oblíbeným
Díky službě „Přidat k oblíbeným“ můžete po celém obchodě vybírat zboží, aniž byste ho přidávali do košíku. Jste-li zaregistrováni, zůstane vám zboží mezi oblíbenými položkami, dokud jej buď neodstraníte nebo nepřidáte do košíku. Můžete si tedy vybrat více zboží, které pak už nemusíte na stránkách znovu vyhledávat a máte ho připravené k přidání do nákupního košíku.

Ochrana osobních údajů
Vážíme si vaší důvěry a chráníme vaše data před zneužitím. Vaše data shromažďujeme výhradně proto, abychom zkvalitnili naše služby. Neposkytujeme je třetím stranám.

Bezpečnost vašich dat na internetu je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Abychom vám mohli nabídnout co nejkvalitnější služby, potřebujeme některá vaše data znát. Veškeré informace o vaší osobě však používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému. K informacím obsahujícím vaše osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy.

Respektujeme všechna pravidla daná Asociací pro elektronickou komerci (APEK). Tím se zavazujeme k dodržování všech pravidel, které APEK stanovuje. Jedním z nich je i dodržování zákona číslo 101/200 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Více o APEK zde.
 Souhlas se zpracovnáním osobních dat
Stanete-li se zákazníkem internetového obchodu, dáváte již při registraci souhlas s tím, že údaje o vás a vašich nákupech budou shromažďovány a používány. S těmito údaji je zacházeno výhradně dle zákonem stanovených postupů a norem.
 Údaje o Vaší činnosti
Údaje o vašich nákupech - vaše objednávky - jsou shromažďovány. Je to nutné kvůli zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a v neposlední řadě mohou tato data posloužit i vaší zpětné kontrole (více Můj účet). Informace o nákupech jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám.
 Využití Vašich dat mimo internetový obchod
Vaše registrační data mohou být využita pro zlepšení uživatelského komfortu na jiných internetových serverech společnosti INFO NAVIGATOR s.r.o., které navštívíte. Některé z nich mohou využít informace už jednou zadané, aby vás ušetřily zbytečného vyplňování stále stejných dat.
 Poskytování dat třetím osobám
Vaše data, které uvádíte jsou důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována dalším subjektům mimo FIBRES s.r.o., s výjimkou partnerů zajišťujících platební styk jako jsou banky, společnosti vydávající platební karty apod. To však vždy pouze v rámci jedné konkrétní platby s využitím těchto služeb a výhradně v mezích zákona na ochranu osobních údajů.

Poskytujeme důvěryhodným třetím stranám a veřejnosti souhrnné statistické informace o zákaznících, návštěvnosti, obratu a některé další údaje. Tyto statistiky však neobsahují žádnou informaci, která by umožnila identifikovat jednotlivé zákazníky.

Některé jiné internetové aktivity společnosti FIBRES s.r.o., mohou nabízet služby odlišné od internetového onbchodu, jejichž podstatou je vzájemné vyhledávání a kontaktování partnerů pro obchodní transakci, např. prodávajícího a nakupujícího. Součástí těchto služeb může být rovněž předání vašich dat jedné strany druhé.
 Zasílání informací - mailing
Pro naše zákazníky připravujeme pravidelně e-mailovou nabídku těch nejzajímavějších a nejvýhodnějších nákupů z našich obchodů. Tyto informativní e-maily (direct maily) vám, našim zákazníkům, přinášejí vždy ty nejaktuálnější informace, včas upozorňují na slevy, reklamní akce a soutěže. Navíc občas jsou v těchto e-mailech zasílány kódy slevových kupónů, které můžete uplatnit při svých dalších nákupech u nás.

Podle zákona č. 480/2004 , který vstoupil v platnost dne 7.9.2004 je v současné době nutné mít váš prokazatelný souhlas se zasíláním hromadných informativních e-mailů. Z tohoto důvodu vám ihned po registraci v našem internetovém obchodě bude zaslána e-mailem informace, která vás na tuto skutečnost upozorňuje.

Pokud s odběrem nabídkových e-mailů budete souhlasit, odpovězte nám na tento e-mail. Pro vaše zařazení do databáze odběratelů nabídkových e-mailu postačí prostá odpověď, není třeba dopisovat žádný text dopředmětu ani těla e-mailu. Pokud na tento e-mail neodpovíte bude zasílání nabídkových emailu na vaši emailovou adresu okamžitě zastaveno